De wereld van retail is altijd in beweging, en wij dus ook. Zeker nu we in Retail Experience Design (RED) de krachten bundelen met HelloHero oprichter Harmen Schepers. Met onze internationale merk- en retailervaring en zijn creatieve benadering van 3D retail design kunnen we merken meer dan ooit helpen hun verhaal op de winkelvloer tot leven te brengen. En zo authentieke en betekenisvolle connectie te maken met klanten.
Merken ondersteunen met 3D retail design
Harmen Schepers, onze gloednieuwe manager Retail Experience Design: ‘Corona heeft ons gedwongen om nieuwe markten te verkennen, maar het afgelopen jaar zie ik een sterke terugkeer van retail als dé plek om echt contact te maken met klanten. De samenwerking met DCVF biedt de perfecte structuur om de focus weer op 3D retail design te leggen en merken nog beter te ondersteunen.’
Niels Braat, managing director: ‘Met ervaring op klanten als Mars Travel Retail, IKEA, Spar en Unilever hebben we al een sterke naam opgebouwd in retail en travel retail. De ervaring van Harmen voegt daar een extra dimensie aan toe, waardoor we bestaande én nieuwe klanten nog beter kunnen bedienen.’
De achtergrond van Harmen
Harmen groeide op in de bloemenzaak van zijn ouders, waar hij al jong een oog ontwikkelde voor retaildesign. Deze vroege aanraking met creativiteit en ruimtelijk design legde de basis voor zijn toekomstige carrière. Na verschillende functies bij PwC, Ogilvy en Nike Brand Design, richtte Harmen HelloHero op. Hij werkte onder andere samen met Nike bij het vormgeven van hun retailstrategie en -ontwerp in Noord-, Midden- en Oost-Europa.
Nieuwsgierig?
Wil je weten wat Retail Experience Design voor jouw merk kan betekenen? En hoe we je verhaal op de winkelvloer tot leven kunnen brengen? Let’s have coffee!