Actiemarketingbureau DCVF uit Amsterdam verwelkomt DEDDO, onderdeel van de Brink Groep Rotterdam, als nieuwe klant. Het bureau gaat DEDDO helpen bij het versterken van hun merkpositie en het activeren van de doelgroep met creatieve, doelgerichte online campagnes. Dat gebeurt op basis van een stevige online strategie.
DEDDO helpt vakmensen in de bouw om grip te krijgen op het calculeren, offreren en factureren van klussen – zodat ze daar ’s avonds of in het weekend niet nog mee bezig hoeven te zijn. ‘Onze missie is helder: bouwers laten bouwen,’ zegt Maurice Wierckx van DEDDO. ‘DCVF begrijpt die boodschap én weet hoe je die online krachtig vertaalt. We kijken uit naar de samenwerking.’
Coen Zuijdervliet, creatief directeur bij DCVF: ‘We zijn heel blij met DEDDO als klant en hebben veel zin om digitaal creatief werk te maken, dat zelfstandige bouwers in beweging brengt.’
Over DCVF
DCVF is het activatiebureau dat merken laat groeien. Dit doen ze door mensen in beweging te brengen met slimme creativiteit op basis van gedragswetenschap. Naast het online werk voor DEDDO maken ze momenteel ook aansprekende social activaties voor GVB, en eerder voor Sportlife.
Over DEDDO
DEDDO is dé online tool voor zelfstandige bouwers om in een handomdraai calculaties, offertes en facturen te maken. Zo besparen bouwers tijd en geld. Uniek is dat de tool steeds wordt doorontwikkeld samen met een vaste groep gebruikers uit de praktijk. Op die manier ontstaat de meest pragmatische en gebruiksvriendelijke oplossing die er is.