Bosch Transformers One
Innovatie. Kracht. Aanpassingsvermogen. Dat zijn niet alleen de key features van Bosch’ toonaangevende accutechnologie, maar ook van de iconische Transformers. Eerder ontwikkelden we rondom de release van Transformers – Rise of the Beasts al een 360o campagne, starring onze eigen Bosch robot: Sparks. En in aanloop naar de nieuwste blockbuster Transformers One deden we dat gewoon nog een keer.
De alles-aansturende krachtbron van Bosch
In Transformers One gaan de iconische bots op zoek naar een alles-aansturende krachtbron in werelden die voortdurend veranderen. Een perfect fit met het POWER FOR ALL accusysteem van Bosch: één accu voor al je Bosch accugereedschap. Dit staat dan ook centraal in de nieuwste campagne, waarin Sparks opnieuw de hoofdrol heeft.
Hoofdrol voor onze eigen Transformer
In lijn met de nieuwe Transformers-film gaven we Sparks eerst een frisse, meer gestroomlijnde look. De campagnefilm opent met beelden van transformerende bots uit Transformers One. Vervolgens snijden we naar Sparks, die transformeert naar de 18V accu en verschillende powertools voor huis en tuin. De film eindigt met de aankondiging van de nieuwe Transformers-film.
360o uitwerking
In nauwe samenwerking met Paramount, Hasbro en 3D-animatiestudio Katanánga werkten we het concept uit voor een bioscoopcommercial, POS-materiaal voor de bouwmarkten en online video’s en display banners.
Samenwerken met brands die jouw merk een boost kunnen geven. En een campagne ontwikkelen die daar naadloos bij aansluit. Daarmee krijg je mensen in beweging. Ook je doelgroep in beweging brengen met slimme creativiteit op basis van gedragswetenschap? Let’s have coffee!