Uitdaging: gestresste reizigers veranderen in impulsgedreven duty free shoppers
Achter de douane ligt een wereld aan mogelijkheden voor duty free shops. Tenminste, als reizigers in de juiste stemming zijn. Bij aankomst op de luchthaven bevinden alle passagiers zich nog steeds in fight or flight-mode en zijn daardoor nauwelijks ontvankelijk voor triggers. Tough crowd dus. Gelukkig is De Combinatie van Factoren al jarenlang ervaren in het nudgen van deze groep consumenten.
Insight: tijd vliegt…
De opluchting die reizigers ervaren als ze eenmaal door de douane zijn, veroorzaakt een adrenaline-shift die hen transformeert in opmerkzame consumenten die willen genieten en zichzelf (of het thuisfront) willen verwennen. Hier springen we op in met winkelervaringen die draaien om één ding: immersie. Zodat merken positief bijdragen aan de behoeften van travellers. We dompelen ze onder, verleiden, bieden vermaak en zorgen dat de tijd wat sneller gaat. En een lekkere aanbieding kan natuurlijk ook geen kwaad.

Act-factor: van Amsterdam tot Tokio
Als één van de weinige bureaus in Nederland zijn we al meer dan 10 jaar full-service in duty free shopping. Van slim winkelmeubeldesign en opvallende activaties vanuit de Houthavens van Amsterdam tot probleemloze productie en lokale installatie op de top 100 luchthavens wereldwijd. Van 3D-ontwerp tot werktekening. Van New York tot Singapore en van Lima tot Casablanca. En alles ertussenin.
Dit doen we onder andere voor alle merken van Mars International Travel Retail, zoals M&M’s, Snickers, Twix en Celebrations. Maar ook voor Guylian en The Jelly Bean Factory. Is jouw merk ook ready for take off? Mail onze chef Travel Retail: martijn.nillesen@dcvf.nl





















